Kontakt z nami
Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze
Zanim napiszesz sprawdź...
Często zadawane pytania
Tak, jest możliwość zwrotu zakupionego towaru. Zgodnie z regulaminem koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący, a szczegóły dotyczące zwrotu mogą Państwo sprawdzić na podstronie Zwroty i reklamacje.
Tak, towar można odebrać osobiście we Wrocławiu, przy ul. Starodębowej 45, kontaktując się wcześniej telefonicznie lub mailowo, celem umówienia terminu odbioru. W tym przypadku, podczas składania zamówienia przez sklep internetowy, prosimy o zaznaczenie opcji dostawy “Odbiór osobisty”.
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku zamówienia towarów niedostępnych (pod zamówienie) czas realizacji odpowiednio się wydłuża. Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 72h.
Tak, jest taka możliwość. Aby zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy z podaniem: dokładnego adresu dostawy; ilości i rodzaju zamawianego towaru. Na tej podstawie zostanie przesłana oferta najbardziej atrakcyjnej formy wysyłki.
Każda nadawana paczka JUY jest ubezpieczona. W przypadku uchybień, ważne jest, aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.
Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.
W tym celu dopisz swoją uwagę podczas realizacji zamówienia. Możesz tam podać także uwagę dla kuriera np. o niedziałającym domofonie.
Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?
Napisz lub zadzwoń do nas
THE ROBAK Dawid Robak
ul. Kasztanowa 17
55-003 Nadolice Wielkie
NIP: 8952235890
tel.: +48 693 282 502
mail: biuro@juy.pl
Poniedziałek – piątek, 8:00 – 16:00